zondag 8 juni 2014

South Bay sjaal - South Bay shawl

Vanaf nu ga ik ook in het Engels schrijven. From now on I will write in English too. 

Voor moederdag had ik 2 onderzetters gehaakt voor waxinelichthouders. Dit had ik leuk ingepakt en een kaartje eraan gedaan. Op dat kaartje had ik geschreven dat ik nog een sjaal voor haar zou gaan haken. Helaas heb ik zelf geen foto's ervan gemaakt, dus moet ik het doen met deze foto die mijn moeder heeft gemaakt. Het patroon van de onderzetter kan je hier vinden.

For last mothersday I crocheted 2 bobeches for tealight holders. I wrapped it very nicely en put a tag on it. On the tag I wrote that I should crochet a sjawl for her. Unfortunatelly I haven't made pictures of it, so I have to do it with this picture my mother made. You can find the pattern of the bobeche here.  

                                                       

Inmiddels is de sjaal klaar en is mijn moeder er helemaal blij mee. Ze heeft zelf de wol uitgekozen, de 'Bianca' van de Wibra. De Nederlandse vertaling van het patroon van de sjaal kan je hier vinden.

In the meantime I finished the shawl en my mother is very happy with it. She choose the yarn by herself, which I bought in a Dutch shop. You can find the pattern here.




Ik wens jullie een fijne zondag. I wish you a nice sunday.

Regards, Mariska



Geen opmerkingen:

Een reactie posten