zondag 30 maart 2014

Hup, hup, hup, geld voor een pup

Afgelopen woensdag was de goede doelen markt op de school van mijn kinderen. Zoals ik al hier en hier vertelde is er dit jaar gekozen voor KNGF geleidehonden. Voor deze markt worden er allerlei zelfgemaakte dingen of diensten aangeboden per klas. Er werden dansjes gedaan door de kinderen en daarna werd er met de pet rond gegaan. Mijn oudste zoon Mika heeft samen met zijn nichtje ook een dansje gedaan. Tevens heeft hij ook de vlindertjes verkocht die ik had gemaakt, zie deze post, en die 'vlogen' wederom weer zo weg. Daarnaast waren er kinderen die andere kinderen sminckte, er werd bingo gespeeld, nagels gelakt, je haar gekleurd, smoothies gemaakt, cupcakes verkocht, blik werpen. Kortom teveel om op te noemen.

Hier verkocht Mika zijn vlindertjes

         Mika ligt klaar voor zijn dansje        
         
En dan is het zover de veiling gaat beginnen. Eerst worden er een paar kunstwerken per klas geveild en vervolgens mag Boris naar het podium, spannend hoor! Boris heeft uiteindelijk € 20,- opgebracht en is gekocht door de juf van Mika.

              
             Boris ziet hier te wachten om geveild te worden...               en dan is het eindelijk zover!

Tadaa, de juf van Mika is de trotse eigenaresse van Boris

Ik vond het heel leuk om Boris te maken, maar nu ook mijn andere haakprojecten afmaken, want dat is er hierdoor een beetje bij ingeschoten. Ook ben ik afgelopen week met een nieuwe mixed media begonnen, omdat ik soms ook even wat anders wil doen.

Sneak peak van mijn nieuwe mixed media

En natuurlijk gaan de dagelijkse 'verplichtingen' ook gewoon door. Doordat ik meestal met verschillende dingen tegelijk bezig ben, word ik soms onrustig in mijn hoofd, ook niet zo gek hè?! Maar ik heb altijd zoveel ideeën in mijn hoofd, dat ik dat niet kan stopzetten. Ik heb dus mijn lopende dingen opgeschreven en gemarkeerd wat ik als eerste af wil hebben en dat geeft al een beetje rust. Ik zie genoeg mooie dingen, maar ik 'dwing' mezelf op dit moment om er niets mee te doen. Ik weet inmiddels dat het voldoening geeft als ik iets af heb gemaakt. Ik mag van mezelf pas weer aan iets nieuws beginnen als ik nog 1 à 2 heb liggen en ik kan je vertellen, dat wordt een uitdaging!

Ik hoor graag van jullie of dit bij jullie ook herkenbaar is of dat jullie alles netjes 1 voor 1 iets afmaken.

Groetjes, Mariska



Geen opmerkingen:

Een reactie posten