woensdag 19 maart 2014

Hond Boris in de maak voor KNFG

Ik ben vanochtend opgestaan met een keel die een beetje aanvoelt als schuurpapier, ik voel me al een aantal dagen niet fit. Dit is voor mij meestal een teken dat ik het wat rustiger aan moet doen. Nou ben ik de laatste weken ook wel iets te druk geweest, ook vanwege het mooie weer want daar krijg ik energie van en dan fluit mijn lichaam me vanzelf weer terug. Ik moet toch wel goed letten op mezelf en proberen mijn grenzen te bewaken, wat niet altijd even makkelijk is, omdat ik ruim 3 jaar geleden in een burn-out terecht ben gekomen en ik niet meer helemaal 'de oude' ben. Al moet ik dat ook niet verwachten want ik word natuurlijk ook een jaartje ouder ;-). Althans, mijn yogalerares is 10 jaar ouder (50) en die zegt zich fitter te voelen als toen ze 18 was, er is nog hoop, moet ik wel 2x per dag aan yoga doen... 
Neeeee,  ik ga liever haken en me bezig houden met andere creatieve dingen.


Omdat ik het iets rustiger aan ga doen vandaag, heb ik me lekker op de bank genesteld en ga ik verder haken aan hond Boris van Stip & Haak nadat ik klaar ben met dit stukje. Deze hond is ook bedoeld voor het goede doelen project op school van mijn kids en in overleg met de coördinator word deze hond geveild. Ik ben benieuwd wat men ervoor over heeft, het is tenslotte voor KNGF geleidehonden. De school wil 2 pups adopteren en daar is veel geld voor nodig. Volgende week woensdag is de goede doelen markt, ik zal daar proberen een klein verslagje van te doen op mijn blog. 

Hond Boris in de maak



Nou lieve mensen, ik ga weer lekker aan de haak, kop thee erbij en misschien nog wel een chocolaatje ;-)

Fijne dag!

Groetjes, Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten