vrijdag 7 maart 2014

Friday is Freeday

Vrijdag is mijn 'freeday'. Als full-time huismoeder van een 6 persoons huishouden kan ik wel elke dag met het huishouden bezig zijn, maar op vrijdag doe ik dat meestal niet, op de verplichte klusjes na dan. Ik doe dan waar ik zin in heb op dat moment.
Ik begin 's ochtends nadat ik de kids naar school heb gebracht met een uurtje yoga, heerlijk om alles even los te laten. Daarna doe ik meestal nog een boodschapje en als ik dan thuis ben dan maak ik het mezelf lekker makkelijk met een kop thee op de bank. Vaak check ik dan even facebook of ga ik pinnen op pinterest of zoals vandaag ga ik eerst even een stukje schrijven en daarna de Flow lezen of misschien wel iets anders ;-)


Drie van de 4 kids hebben vrijdag 's middags vrij en soms gaan ze bij iemand spelen of komen ze thuis om te knutselen of gaan ze met de buurtkinderen lekker buitenspelen. Wij wonen aan een grasveld met diverse veldjes in de buurt, dus dat is natuurlijk heerlijk voor ze en vooral met dit weer. Want wat is het heerlijk weer! Mij hoor je niet klagen, ik ben namelijk echt een zonmens. 

Ik ben verder ook nog steeds druk aan het haken. Binnenkort start er op school van de kids het jaarlijkse goede doelen project. Dit jaar hebben ze gekozen voor KNGF geleidehonden en dan mogen kinderen van de bovenbouw hun zelfgemaakte spulletjes verkopen. Vorig had ik vlinders, hartjes en onderzetters gehaakt en die waren in no time uitverkocht. Mijn zoon heeft weer gevraagd of ik vlinders wil haken en nu maak ik er ook nog haarspeldjes van, hieronder een sneak peak. 


Ik ga nog even verder relaxen voordat ik zo de kinderen weer ga ophalen van school ;-)
Fijn weekend!

Groetjes, Mariska



1 opmerking:

  1. Een heel mooi doel, ik heb zelf een hulphond aangeschaft omdat KNGF een te lange wachtlijst heeft. Suc6 met een hondje maken, ik wil er best een kopen! groetjes Henny pkooijman@freeler.nl

    BeantwoordenVerwijderen