zondag 23 februari 2014

Bloemetjes in de winter

Vandaag was de laatste dag van de voorjaarsvakantie en vanochtend scheen lekker het zonnetje. Dus even lekker met de kids de hond uitlaten. Omdat koning winter niet echt wil komen, wat ik helemaal niet erg vind omdat ik echt een lente/zomer mens ben, beginnen sommige bloemen al uit te komen.

                                              



Onze hond is ook de jongste niet meer, ze is al 10 en heeft al een behoorlijke grijze snuit en staar, al is ze nog best actief. 



Ik vind zo'n vakantie tussendoor altijd wel lekker, omdat je dan 's ochtends niet hoeft op te schieten en iedereen lekker een beetje kan lummelen. De kids hebben dan ook geregeld "pyama-dagjes" en gaan zich pas aankleden als er vriendjes/vriendinnetjes aan de deur staan. 
Meestal in de vakantie kom ik niet echt aan "mijn ding" toe, tijdens deze vakantie heb ik o.a. een muur op de meidenkamer geschilderd in zuurstokroze en ze zijn er helemaal blij mee. Tussendoor probeer ik dan wel te haken om even een rustpunt voor mezelf te creƫren.

Deze week moet ik echt de carnavalsjurk voor mijn dochter afmaken, want a.s. vrijdag vieren ze carnaval op school en a.s. zaterdag gaan we naar Roosendaal. Dus ik denk dat ik dat lekker morgen ga doen als de kids weer naar school zijn ;-)

Groetjes, Mariska

  

1 opmerking:

  1. Liefste Mariska, je hebt een mooi blogspot. Ik ga me eventjes voorstellen. Ik ben belgische en ben, nadat mijn man van een zware ziekte van me gegaan is, een jaar daarna naar Duitsland gaan wonen. om te proberen een nieuw leventje te beginnen. Dat is me na een lange tijd, dan ook gelukt. En een tijdje terug, heb ik ook mijn levensdroom laten uitkomen. Ik ben heel graag met mensen tesamen. Heb een eigen atelier, om te knutselen met vele verschillende generationen. Graag wil ik je ook mijn knutselwinkeltje bekent maken. Ik heb heel veel verschillend om te knutselen, naaien, mooie knopjes, charms en nog veel meer .. misschien ben je interesseert, eens een kijkje te nemen bij me. Dat zou ik heel tof vinden! Het winkeltje is in vele talen en ook in het nederlands. wordt automatisch in de verschillende talen omgezet. Ik moet nog kijken dat het in het nederlands alles goed verstaanbaar daar staat. mijn LINK naar mijn winkeltje vindt je in mijn blogspotje terug op de rechter zijde. Als je wil, jkan je graag mijn bannertje op je blogspotje zetten en het me doorgeven, Ik geef daarvoor een mooi dankje terug! Geef a.u.b. mijn Link en Bannertje aan de Knutselvrienden in Belgie en Nederland verder, We leveren ook altijd zo snel als mogelijk, ook in Europa!! Vele lieve groetjes van Marina an ik hoop op een reactie tot binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen