vrijdag 10 januari 2014

Pay it Forward



Een van mijn Facebook vrienden had onderstaand bericht geplaatst:

"Soms doe ik mee aan spelletjes, kettingwensen of andersoortige social-media acties maar deze is écht te leuk om dat niet te doen: Om dit jaar op een vriendschappelijke en liefdevolle manier te beginnen doe ik mee aan de 'Pay it Forward' actie:
De eerste vijf FB-vrienden die op dit bericht reageren krijgen ergens dit jaar een verrassing van mij. Het kan van alles zijn: een boek, een kaart, iets zelf gemaakts, gebakken koekjes of een andere (grappige) verrassing.

Je zult je presentje toegestuurd of overhandigd krijgen op een moment dat ik iets tegenkom dat ik bij jou vind passen en je blij zal maken. Vergeet, als je bij de eerste 5 zit, dus niet om me je adres toe te sturen!

Het is de bedoeling dat deze 5 mensen dit bericht ook weer op hun status plaatsen (even knippen-plakken), zodat het een web vormt van vriendelijkheid naar elkaar toe. Laten we in 2014 meer leuke dingen voor elkaar doen, zonder bijbedoelingen, maar met het enige doel, een glimlach op elkaars gezicht te toveren en elkaar te laten zien dat we aan elkaar denken".

Ik vond dit een erg leuk idee en heb me aangemeld om ook mee te doen. Omdat ik het natuurlijk leuk vind om zelf dingen te maken, zal ik dit waarschijnlijk ook gaan doen, zo wordt het presentje ook iets persoonlijker. Zodra ik het presentje aan diegene heb gegeven, zal ik hiervan een foto op mijn blog plaatsen. 

Groetjes, Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten